No 11. oktobra Pilsētas attīstības departaments klientus konsultē attālināti
Ņemot vērā spēkā esošos Covid-19 ierobežošanas pasākumus valstī, Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments ir pārtraucis klientu konsultēšanu klātienē. Aicinām sazināties ar speciālistiem telefoniski vai e-pastā. Klātienē pēc iepriekšēja pieraksta tiks nodrošināta dokumentu izsniegšana un iepazīšanās ar arhīva dokumentiem.
Klienti dokumentus var saņemt Amatu ielā 4, Rīgā, 135. kabinetā, pirmdienās, trešdienās un piektdienās no plkst. 9.00 līdz plkst. 13.00. Turpat pēc iepriekšēja pieraksta klienti var iepazīties ar arhīvā nodoto dokumentāciju.
Aicinām ar speciālistiem sazināties telefoniski vai e-pastā:
- Zvanu centrs – 67 105 800; pad@riga.lv
- Cilvēkresursu un komunikācijas nodaļa – 67012947; personals@riga.lv
- Pilsētas arhitekta dienests – 67026721; rpab@riga.lv
- Administratīvā pārvalde – 67012947; pad@riga.lv
- Juridiskā nodrošinājuma pārvalde – 67012947; pad@riga.lv
- Ģeomātikas pārvalde – 67105817; geo@riga.lv
- Stratēģiskās vadības pārvalde – 67181434; pad@riga.lv
- Pilsētvides attīstības pārvalde – 67105816; pad@riga.lv
- Mobilitātes pārvalde – 67012947; pad@riga.lv
- Projektu vadības pārvalde – 67012871; pad@riga.lv
- Arhitektūras un pilsētvides dizaina pārvalde – 67012947; pad@riga.lv
- Būvniecības kontroles pārvalde – 67012947; pad@riga.lv
Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta darbinieku kontaktinformācija pieejama šeit: