Izvērtēs Rīgas pieostas apkaimju publiskās telpas labiekārtojuma potenciālu

Rīgas domes Pilsētas attīstības departamentā ir uzsākts darbs pie Rīgas pieostas apkaimju publiskās telpas labiekārtojuma potenciāla izvērtējuma, lai apzinātu iespējas uzlabot un labiekārtot vidi Rīgas apkaimēs, kuras pašlaik negatīvi ietekmē Rīgas ostas darbība.

Pētījums tiks veikts, lai uzzinātu un sabalansētu iedzīvotāju vajadzības un pilsētas iespējas pieostas apkaimju attīstībā saskaņā ar jauno Rīgas ilgtspējīgas attīstības stratēģiju.

„Šis pētījums ir pirmais solis Rīgas ilgtspējīgas attīstības stratēģijas līdz 2030.gadam ieviešanā, kas paredz prioritāri izstrādāt publiskās ārtelpas attīstības vadlīnijas apkaimēm ostas teritorijā vai pie tās, tādēļ ir būtiski izvērtēt šo apkaimju publisko ārtelpu potenciālu, lai veicinātu dzīves apstākļu uzlabošanos ostas tuvumā, sabalansējot ostas un pilsētas ekonomiskās intereses ar iedzīvotāju interesēm un tiesībām uz kvalitatīvu dzīves vidi,” skaidro Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta direktora p.i. Dzintars Balodis.

Pētījuma rezultātā tiks identificētas Rīgas pieostas un ostas apkaimju – Daugavgrīvas, Bolderājas, Mangaļsalas, Vecmīlgrāvja, Mīlgrāvja, Sarkandaugavas, Voleru un Kundziņsalas potenciālās publiskās ārtelpas teritorijas un katrai no tām sagatavotas vadlīnijas teritorijas turpmākai attīstībai, kas ir būtiskas izstrādājot konkrētus projektus un uzsākot to realizāciju.

Lai realizētu pētījumu, tiks veikti teritoriju apsekojumi, apzināts sabiedrības viedoklis, analizēti dažādi kritēriji, piemēram, gaisa kvalitāte, degradētās teritorijas, aizsargjoslas, iedzīvotāju blīvums, sabiedriskā transporta pieejamība un citu publisko un uzņēmumu pakalpojumu pieejamība, īpašuma struktūra, kā arī Departamenta apkopotā informācija no iedzīvotāju sanāksmēm un esošie apkaimju dati.

Publiskās ārtelpas sakārtošanu paredz arī citu līmeņu plānošanas dokumenti – Latvijas ilgtspējīgas attīstības stratēģija līdz 2030.gadam un Nacionālais attīstības plāns u.c.

Līdzīgs pētījums iepriekš tika veikts par industriālo teritoriju potenciālajām atrašanās vietām, kura rezultāti jau ir iekļauti Rīgas ilgtspējīgas attīstības stratēģijā līdz 2030.gadam un kalpo par pamatu teritoriju turpmākai attīstībai, piemēram, gatavojot projektu pieteikumus Eiropas Savienības finansējuma piesaistei.

0 Likes
2594 Views

Comments are closed.

Skip to content

Šīs mājaslapas pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departaments, kontaktinformācija: elektroniskā pasta adrese: pad@riga.lv. Informējam, ka mājaslapā tiek izmantotas tehniskās sīkdatnes, lai identificētu tīmekļa vietnes lietotāju sesijas laikā, un analītiskās sīkdatnes, lai apkopotu apmeklētāju statistikas datus. Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja atteikties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Attiestatīt savu piekrišanu sīkdatnēm iespējams sadaļā Sīkdatnes, kas atrodas mājaslapas kājenē. Papildus informācija par mājaslapas veidotajām sīkdatnēm apskatāma sadaļā Sīkdatnes

Sīkdatņu iestatījumi

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

Funkcionālās sīkdatnesOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

Statistikas sīkdatnesOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Sociālo mediju sīkdatnesOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

Reklāmas sīkdatnesOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

Citas sīkdatnesOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.