Ar mērķi pilnveidot klientu apkalpošanas procesu, uzlabot un optimizēt sniegto pakalpojumu kvalitāti, Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments veic Klientu aptauju.

Ikvienam apmeklētājam pastāvīgi ir iespēja izteikt viedokli par pašvaldības iestādes sniegto pakalpojumu kvalitāti, kā arī sniegt ierosinājumus tās darbības uzlabošanai.

Aptaujās ietverti jautājumi par Departamenta apkalpošanas kvalitāti, iedzīvotāju informētību par rdpad.lv mājas lapu, kā arī pieejamajiem elektroniskajiem pakalpojumiem Departamenta mājas lapā. Aptauju rezultātā iegūtie iedzīvotāju viedokļi un ierosinājumi tiks apkopoti, izvērtēti un iespēju robežās realizēti Departamenta darbības veiksmīgai uzlabošanai.

Anketas pieejamas Rīgas domes Pilsētas attīstības departamentā, Amatu ielā 4, kā arī Departamenta interneta mājas lapā rdpad.lv.

Pilsētas attīstības departamenta klientu aptaujas anketa

0 Patīk
1362 Skatīts

Komentāri slēgti.

Mainīt burtu lielumu
Kontrasts