Kopš pagājušā gada Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments (departaments) ir uzsācis darbu pie jaunā Rīgas teritorijas plānojuma. Lai veicinātu sabiedrības izpratni par teritorijas plānojumu un tā nozīmi pilsētas attīstībā, kā arī nodrošinātu pilnvērtīgas Rīgas iedzīvotāju iespējas piedalīties plānošanas procesā, departaments, sadarbībā ar citām Rīgas domes struktūrvienībām un institūcijām, kopš 30.septembra organizē iedzīvotāju sanāksmes dažādās Rīgas apkaimēs.

Šis ir viens no sabiedrības līdzdalības programmas pasākumiem, kura mērķis ir iepazīstināt rīdziniekus ar jaunā teritorijas plānojuma izstrādes procesu, sniegt iespēju līdzdarboties tā izstrādē, prezentēt socioloģiskās aptaujas rezultātus apkaimju griezumā, kā arī iepazīstināt ar galvaspilsētas stratēģijas līdz 2030.gadam projektu.

Notikušas jau 17 sanāksmes Rīgas apkaimēs, kurās aktīvi piedalījušies Rīgas iedzīvotāji no dažādām apkaimēm. Sanāksmju laikā iedzīvotāji ne tikai izsaka ierosinājumus par savas apkaimes un pilsētas iespējamo attīstību, bet arī saņem atbildes uz interesējošajiem jautājumiem no Rīgas domes struktūrvienību un citu institūciju speciālistiem. Līdz šim izrādītā rīdzinieku aktivitāte liecina par to, ka ir svarīgi iesaistīt iedzīvotājus jau sākotnējā plānošanas procesā, jo tas veicina ne tikai kvalitatīvāku plānošanas dokumentu izstrādi, bet arī iedzīvotāju kopības un piederības sajūtu savai apkaimei, kā arī skaidro iedzīvotāju atbildību par savas apkaimes un pilsētas attīstību, lai tā var funkcionēt kā vienots veselums.

Pēdējā sanāksme notiks 3.decembrī plkst. 18.00 Rīgas 40.vidusskolā, ēkā Akas ielā 10, tādēļ aicinām ikvienu iedzīvotāju izmantot iespēju un piedalīties, lai kopīgi veidotu pilsētas attīstības plānus!

Diskusijā par apkaimju attīstības jautājumiem, pilsētas plānotājiem ir svarīgi identificēt konkrēto apkaimju vajadzības, attīstības tendences, apdzīvojuma struktūru, apkaimju centru atrašanās vietas, kā arī noskaidrot iedzīvotāju nākotnes vajadzības un vēlmes. Veiksmīgas sadarbības rezultātā, izstrādājot teritorijas plānojumu, tiks pieņemti tādi risinājumi, kas nodrošina vienlīdzīgas un savstarpēji saskaņotas pilsētas telpas izmantošanas iespējas visām pilsētas attīstībā iesaistītajām pusēm.

Twitter: @rdpad
Facebook: https://www.facebook.com/RDPilsetasattistibasdepartaments
Tālrunis: 67105956

0 Patīk
1966 Skatīts

Komentāri slēgti.

Skip to content

Šīs mājaslapas pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departaments, kontaktinformācija: elektroniskā pasta adrese: pad@riga.lv. Informējam, ka mājaslapā tiek izmantotas tehniskās sīkdatnes, lai identificētu tīmekļa vietnes lietotāju sesijas laikā, un analītiskās sīkdatnes, lai apkopotu apmeklētāju statistikas datus. Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja atteikties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Attiestatīt savu piekrišanu sīkdatnēm iespējams sadaļā Sīkdatnes, kas atrodas mājaslapas kājenē. Papildus informācija par mājaslapas veidotajām sīkdatnēm apskatāma sadaļā Sīkdatnes

Sīkdatņu iestatījumi

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

Funkcionālās sīkdatnesOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

Statistikas sīkdatnesOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Sociālo mediju sīkdatnesOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

Reklāmas sīkdatnesOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

Citas sīkdatnesOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.